sobota, 16 listopada 2013

Szczęściarz

Siedze u A. i słucham jej przecudnych odgłosów chrapania! <3  Tssssaaaa :D Chyba nie pójdę za szybko spać :)

Przed chwilą obejrzałam film "Szczęściarz" z Zackiem Efronem. I powiem, że mam mieszane uczucia. Film zajebisty! Polecam wszystkim!  Przez 3/4 filmu szczerzyłam się do ekranu, ale jednocześnie czułam duszący ból przypominający mi o tęsknocie. No ale cóż, nie można żyć tylko wspomnieniami. Trzeba podnieść wielki zadek i zbierać kolejne wspomnienia. A najlepiej uwiecznić je na zdjęciu. Znalazłyśmy dziś z A. zdjęcia z 1 gimnazjum! xD

Ahahahahahha! Ja to ta po lewej! Pozwalam się śmiać! :D


Dobrze, odwracając uwagę od mojego strasznego zdjęcia. Ciesze  się, że mogę powspominać, oczywiście najlepiej jest wspominać tylko te dobre chwile, ale złe też mają swoje zadanie w naszym życiu. Np. nie pozwalają, żeby ten sam mały gnom wpakował się z brudnymi buciskami do naszego życia. 


Fajnie byłoby mieć taką wielką miche z dziwnym płynem na wspomnienia, tak ja Dumbledor! Wrzucał wspomnienia których nie chciał, ale mógł do nich wrócić w razie potrzeby.

Dobranoc puszki!





2 komentarze:

  1. szczerze? gdyby ktoś mi ją pokazał, to bym powiedziała, że nie znam. Za cholerę Ciebie nie przypomina :O

    OdpowiedzUsuń