środa, 29 października 2014

Już rok


Niewiarygodne a jednak. Minął już rok od kiedy dałam się namówić na założenie bloga. Analizując ostatnie 365 dni widzę, że dużo w moim życiu się zmieniło. Stałam się pewniejsza siebie, wyznaczyłam sobie nowe zasady, kochałam - bez wzajemności i z wzajemnością, odnalazłam siebie, ustaliłam nowe priorytety. Czytam mój pamiętnik i wracam do tamtych dni, które wydaja się być tak odległe, tak nierealne. Jak sen. A jednak to moje życie. 
Z ciekawostek w końcu kupiłam nowy aparat fotograficzny *.* 

Dziękuje tym którzy zaglądają tu często, im tym którzy wchodzą czasami. Ciesze się, że liczba wyświetleń bloga wzrasta z dnia na dzień :) W końcu blog to nie tylko pisarz, ale też czytelnik :)

+ mam coś czego nie było czyli .. ja przed obiektywem ^_^
Wykonała: Dominika





"Bo kiedy ktoś ro­bi dla ko­goś zbyt wiele,
wte­dy dru­ga oso­ba przes­ta­je zauważać czy­jeś poświęcenie"


4 komentarze: