niedziela, 16 lutego 2014

Hej! Co tam?


O jeny! Dawno mnie tu nie było. Czas nadrobić zaległości ;)

W końcu dałam się namówić na założenie fan page :)

Jutro będzie trzeba iść do szkoły eh.. a miałam się uczyć przez czas feri, ale było tyle fajnych rzeczy do zrobienia! : ) Kino, kawa, spacery, maratony filmowe, sesje i kilka innych... przydałbysię jeszcze jeden tydzień wolnego...


"Życie jest zbyt krótkie na zmar­twienia i smu­tek, po­nieważ już jut­ro mo­ze nas nie być wśród żywych. Korzys­taj z życia, nie ro­biąc przy tym ko­muś krzyw­dy póki masz czas."


Wejdź przez złote wrota albo nie wchodź wcale.


I na koniec, dla odmiany stanęłam przed obiektywem : )

"Przy­jaciel widzi le­piej niż lustro."







1 komentarz:

  1. Ja tam za Tobą tęskniłam i cieszę się, że niedługo się zobaczymy. P.S ślicznie Ci w tych włoskach :D
    Pozdrowionka od Agusi :D

    OdpowiedzUsuń