wtorek, 30 grudnia 2014

What's next?

Sylwester.. nowy rok... dla jednych to kolejna okazja, żeby się napić, dla innych nowy początek, niektórzy piszą postanowienia... większości nie dotrzymując. Mi w tym roku jakoś umknęło planowanie sylwestra. Gdy dziś zaczęłam analizować ten rok zdałam sobie sprawę jak wiele się zmieniło. Przede wszystkim ludzie którzy są w moim życiu. Ale cóż zrobić niektóre decyzje jakie podejmujemy nie są łatwe. Ale z drugiej strony, gdyby nie to wszystko co się wydarzyło to nie była bym taka jaka jestem. Nie nauczyłabym się tylu rzeczy. Jest tak powinno być. Nauczyłam się doceniać to co mam. Tak żyje się lepiej :3

Postanowiłam, więc zrobić podsumowanie 2014 roku :)





















1 komentarz:

  1. Świetne zdjęcia :)
    Szczęśliwego nowe roku.
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń