piątek, 8 sierpnia 2014

Hot or not?


Wiem wiem długo mnie nie było. Nie miałam ostatnio weny na przerabianie zdjęć albo pisanie na blogu.
Niedawno wróciłam z wyjazdu na Maderę. Prześliczna, przecudowna wysepka ze wspaniałymi ludźmi! Jestem nią oczarowana! Jedyna wada.... góry! Nie lubię się wspinać, więc mieszkanie tam odpada.Jednak góry miały też swoje zalety. Widać widać było z nich piękno wyspy, którym chce się z wami podzielić : )


Jedna z ulic stolicy jest przyozdobiona działami uczniów tamtejszego uniwersytetu sztuki! Magia!


 Miałam okazje podziwiać świat z poziomu chmur! Byłam oczarowana! Choć u góry strasznie zimno ;) 

Współczuje ludzia mieszkającym w górach. Co zrobić jak nagle skończy ci się mleko? Musisz schodzić w dół godzinę drogi w jedną stronę.Nici z nieprzemyślanych zakupów na szybko : p


Tam  każde miasteczko czy wioska ma lub miało konkretną role. Wioski rybackie, wioski turystyczne, w innych sadzi się banany a w innych trzcinę cukrową.


Miejscowi maja wiele legend i przesądów. Jeśli ułożysz kamiennego ludka to na pewno wrócisz na Maderę.
Ja swojego nie ułożyłam, ale mów brat tak :)

Selekcja zdjęć była bardzo bardzo! trudna. W tym poście pokazałam wam część piękna wyspy. 
Niedługo dodam kolejny w którym pokaże wam co miałam na myśli pisząc wcześniej, 
że na wyspie są wspaniali ludzie :) 
Ciesze się, że pytacie na asku kiedy dodam nowy post, 
ale fajnie by było jeśli zostawilibyście również tutaj jakiś ślad na to że byliście i czytacie :) 

3 komentarze:

  1. Jakie książki polecisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Śpiąca królewna" - Phillip margolin (Moja ulubiona<3)
      "Morderca bierze wszystko" i "Krwawe wino" - Erica Spindler
      "Misery" - Stephan King
      Saga "Wojny świata wyburzonego" - Licia Troisi

      Usuń
    2. A jeśli nie lubisz kryminałów albo fantasty to:
      "Kalejdoskop" - Danielle Steel
      "Bez mojej zgody" - Jodi Picoult
      "Emma i ja" - Elizabeth Flock

      Usuń